مقالات مقالات .

مقالات

مبل چستر چیست؟

یکی از بارزترین ویژگی های مبل های چستر فیلد راحتی آنهاست، ولی در همین مبلمان چستر فیلد، که راحتی یکی از فاکتورهای اصلی آن است به دلیل وجود برخی قطعات در مبلمان، برای نشستن زیاد مناسب نیستند. این قطعات صرفاً زیبایی بیشتری به مبلمان داده اند. می توان گفت در ساخت قسمت هایی از این مبل ها، زیبایی به راحتی ارجعیت پیدا کرده است.

بهترین روش برای چیدمان مبل چستر چیست؟
مبل چستر چیست؟
ظاهر جذاب و زیبای مبلمان چسترفیلد، جذابیت فراموش نشدنی به این مبلمان بخشیده است. این زیبایی برای تکمیل شدن به یک فاکتور دیگر نیاز دارد و آن نحوه صحیح و اصولی چیدمان این مبلمان است، که شما با یک چیدمان درست می توانید این زیبایی را چند برابر کنید. مرکز اتاق نشیمن و پذیرایی بهترین جایی است که می توانید این مبل ها را در آن قرار دهید.

یکی از ویژگی های ظاهری جذاب این مبل ها این است که سطح پشتی مبل تقریبا کوتاه و زاویه دار بوده و کسانی که رو به روی شما قرار دارند، دید محدودی نخواهند داشت.

این مبل ها طوری طراحی شده‌اند که با بیشتر محیط ها، فضا ها و انواع دکور می توانند تناسب داشته باشند و یک هماهنگی جذابی در محیط به وجود بیاورند. یکی از دلایل محبوبیت مبل چستر فیلد هم مواردی است که به آن اشاره کردیم و به همین خاطر است که هنوز هم در مکان های خیلی لوکس برای قسمت لابی از این مبل ها استفاده می کنند؛ زیرا این حد از زیبایی هیچ وقت تکراری نمی شود و همیشه جذابیت خود را حفظ می کند. هر چه تراکم مبل های چستر فیلد بیشتر باشد، می‌توانیم بگوییم که مبل های بهتر و با کیفیت تری هستند و معمولا برای پارچه روکش آنها، از پارچه های مخمل و کتان استفاده می کنند که زیبایی خیره کننده ای به آنها می بخشد.

ویژگی های ظاهری منحصر به فرد مبل چستر چیست؟
ویژگی های ظاهری منحصر به فرد مبل چستر چیست؟
از جمله ویژگی هایی که مبل چسترفیلد دارد و آنها را از سایر مبل ها متمایز می‌کند و باعث محبوبیت بسیار زیاد آن ها شده است، دسته ها و پایه‌های این مبل ها هستند. دسته های زیبایی که این مبل ها دارند باعث می‌شود که خیلی از افراد در نگاه اول جذب این مبل ها شوند.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب مبل های چستر فیلد اندازه و ابعاد آن است که در اندازه های مختلف طراحی و تولید شده اند و افراد با توجه به نیاز خود و اندازه محیطی مبل مورد نظر خود را انتخاب، و آن را خریداری می کنند. مثلاً اگر خانه شما متراژ بالایی دارد، می توانید از مبل های چستر که دسته های پهن تر و اندازه بزرگتری دارند استفاده کنید. اگر خانه کوچکی دارید می توانید از مبل های چستر که دسته های آنها ظریف‌تر کار شده است و اندازه کوچکتری دارد استفاده کنید.

روش تشخیص کیفیت مبل چستر چیست؟
تمایل زیاد افراد برای خرید مبل های چستر فیلد باعث شده که بعضی از سودجویان تصمیم بگیرند جنس های بی کیفیت با قیمت های پایین تولید کنند؛ اما ظاهرا این مبل ها را طوری طراحی می کنند که به نمونه های با کیفیت این نوع مبل بسیار نزدیک بوده و تشخیص آن برای افراد معمولی که اطلاعی از مبلمان ندارند بسیار دشوار است. اگر می خواهید به مرحله‌ای برسید که بتوانید مبل با کیفیت را از مبل بی کیفیت تشخیص دهید باید بگوییم که یکی از راه‌های این تشخیص قیمت مبلمان است. اگر قیمت پیشنهادی ارزان و پایین باشد، یعنی موادی که در ساخت آن استفاده شده کیفیت لازم را نداشته است و شما نمی توانید انتظار کیفیت مطلوب در حد مبل های چستر فیلد با کیفیت که از آن برای شما صحبت کردیم را داشته باشید.

با نگاه دقیق به مبلمان چستر می توانید متوجه شوید که موادی که در ساخت مبل به کار رفته است، دارای کیفیت خوب یا پایین است. پارچه و نوع دوخت هم می‌تواند گویای این قضیه باشد که مبل جزو دسته ارزان قیمت ها یا جزو مبل های با کیفیت با قیمت بالاتر است.

مبل چستر چیست؟
جنس قطعات چوبی مبل چستر چیست؟
اگر مبل چستر فیلد شما کیفت بالایی داشته باشد، از چوب های فصلی درست شده است. این مبل ها ریل های مقاوم و محکمی دارد و به علت استفاده از چوب سخت در ساخت کلاف این مبل ها طول عمر آن ها را بالا می برد و کیفیت بی نظیری به مبلمان می بخشد. اگر در ساخت قاب های این مبل ها از پنل های ارزان و چوب های مخلوط استفاده شده و یا ریل های آن بسیار ضخیم باشد، یعنی اینکه دوام مورد نیاز را ندارند. یک مبل بی کیفیت و تقلبی با مرور زمان از حالت شکل اصلی خود خارج می شود و برای وصل کردن قطعات کنار هم به جای اینکه از مفاصل دندانه دار استفاده کنند از چسب قلاب استفاده می کنند و اگر وزن سنگین روی آن قرار بگیرد یا روی آن بپرند خیلی راحت مبل می شکند.

مبل چستر چیست؟
جنس کوسن مبل چستر چیست؟
یکی دیگر از مواردی که مبل چستر فیلد با کیفیت و بی کیفیت را از هم جدا می کند موادی است که برای پر کردن کوسن ها استفاده شده است. برای پر کردن مبل های چستر فیلد با کیفیت از الیاف پلی استر و پر استفاده می شود. هنگام لمس کوسن ها و مبل های چستر فیلد با کیفیت شما جنس آن را احساس می کنید؛ اگر این مبل بی کیفیت و تقلبی باشد، شما متوجه می‌شوید که صرفاً از یک سری محصولات بی کیفیت برای حجم دادن و پر کردن مبل و کوسن استفاده شده و طول عمر و راحتی که شما از آن انتظار دارید را نخواهد داشت.

در نهایت با شناخت ویژگی های مبل های چستر می توانید متوجه شوید که زیبایی، استقامت و مدرن بودن طراحی این مبل، باعث جذب طرفداران بسیاری شده است. ظاهر شیک این مبلمان با تمامی سلیقه ها مطابقت ندارد.
منبع :https://www.choubkade.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۴:۵۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)